Tema: Re: openvpn
Autorius: ejs
Data: 2015-02-10 00:10:15
2015-02-10 00:00, gopenzo rašė:
> sveiki,
>
> labai reikia pagalbos, nes niekaip nesigauna pačiam...yra poreikis,
> kad iš išorės vartotojai galėtų prisijungti prie tinklo. reikia, kad
> tiem išoriniam vartotojam būtų kuo papraščiau susikonfigūruoti savo
> kompus. kaip routeris naudojamas kompas su debianu. buvau susidėjes
> pptpd ir su juo ten viskas veikė, bet paskaičiau, kad jis baisiai
> nesaugus ir nutariau susidėti openvpn.
>
> bandžiau tą openvpn daryti "dev tun", ir "dev tap", ir "dev tap0".
> vienu žodžiu, per openvpn portable iš windows xp prisijungiu, gaunu
> [...]

turiu veikiančią konfigūraciją, naudojami klientų sertifikatai.
Langinis galas - Securepoint SSL VPN klientas.

Kiek pamenu, 80% problemų sprendžia teisingas iptables konfigūravimas.

Išoriniam vartotojui susitvarkyt kanalą yra kiek hemorojus, bet jei gali
prie jo pasijungti per RDP ar TeamView - galima įkopijuoti reikiamos
konfigūracijos failus.

--
Grammar for Time Travelers:
The term "Future Perfect" has been abandoned since it was discovered not