Tema: Re: firewall priority
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-01-26 08:40:41
2015-01-25 16:31, ejs rašė:

> čia L7 reikalingas IMHO.

https://wiki.dest-unreachable.net/display/DPKG/How+to+set+up+Layer+7+Traffic+Control
Jeigu cia pataikiau tai labai jau komplikuotas reikalas.

> P.S. bet paleisti naršyklę routeryje ...

Ruteris pas mane ASUS su ATOM 1,7 RAM-2 HDD-230. Labai patogu. Tik
norisi vaikams siek tiek pariboti sedejima prie kompo. Labai patogu. Pas
mane pilni namai kompu tai juose net antivirusiniu nera, nes jungiesi
prie ruterio su putty ir narsai su firefox'u. Video taip nepasiziuresi.
Man windows'iniame kompe tera tik klaviatura ir irasymas i CD/DVD/BD.
Kai QCAD'a pasileidau terminale tai likau suzavetas. Tas ATOM vos
judedavo su Win7 licenzija, o su linuxu jame is window'su kompu QCAD'as
veikia kaip vekas is bet kurio namuose esancio senuko.