Tema: Re: USB TV tiuneris H.264
Autorius: Nerijus
Data: 2014-08-29 09:37:42
On 08/29/2014 07:31 AM, Vidas Makauskas wrote:

> Tai as ir uzklausiau ar kas nors isbandes/naudoja koki nors. Dazniausiai
> jie laidas rodo. Bet man idomu butu ne ziurejimui, o laidos irasymui
> "nenaudojant" procesoriaus tiesiai i diska.

	Kiek teko bandyti visokiu "lengvu" (4-5) tv tiuneriu windauze, tai jie
visi tik taip ir raso. Tai yra tiesiai stryma i diska be jokiu perkodavimu.
	Atvirai pasakius jei reiktu perkoduoti, tai net nezinau ar kas palaiko.
Atrodo pinaklio originalus softas (apie puse gigo diske), tai tas
palaiko. Ten galima nurodyti DVD, CD kokybe rasyti i diska. O visi kiti
"lengvi" ir paprastai to net nemoka.

	N. M.