Tema: Re: VirtualBox: win2k8 host, linux guest; NAT ir Host-only networking;
Autorius: mirkt
Data: 2013-07-24 23:52:09
Labu,

Tai kad taip ir turi būti, nes naudoji vieną routing lentelę.. Kai
default route'ą pasiima per DHCP, 192.168.2.2 negali išpirdolinti
paketų, o kai nurodai  gateway 192.168.2.1 prie eth1, užkali tą patį
default route'ą ir tada iškyla problemos eth0.. Taip ir turi būti.

Tau reikia susikurti antrą routing lentutę „Host-only“ potinkliui.

http://tldp.org/HOWTO/Adv-Routing-HOWTO/lartc.rpdb.simple.html
http://wiki.georgweiss.de/Linux/source_routing

Sėkmės