Tema: Re: MySQL Best Practices
Autorius: maiklas
Data: 2012-05-30 08:39:05
> O shiaip tai LVM snapshotas bazei tikrai tiks? Nes kotais teorija sako,
> kad bazei bekupus reikia daryti su jos spec tulais, bo kitaip gausi bileka.

Darau prielaidą kad sustabdžius bazę ir pasidarius lvm snapshot'ą
atstatyt mysql DB pavyktų be didesnių problemų. Klausimas ar priimtina
stabdyti bazę.
Teko panašią atstatymo procedūrą atlikti (spjaunu per dešinį petį)
problemų nekilo. Kas gautųsi iš gyvos bazės snapshoto sunku pasakyt.
Teoriškai tranzakcinėj bazėj be commit duomenys neįrašomi, todėl
tikėtina kad kažkoks efektas iš tokio varianto būtų.

Bet kažin ar tai rekomenduojamas sprendimas. Vat aš ir galvočiau geriau
DB - DB replica ir sql dumpas nustatytu intervalu. Vėlgi dumpo atveju
bazė lockinama. Jei ji turi būti prienama 24h per parą gal būtų prasmės
pasidaryti replikos dumpą.
Nebent mysql turi native įrankį DB snapshot'ui kaip kad Oracle.

Šitas klausimas man taip pat įdomus, yra vizija kaip turėtų atrodyti,
bet gyvo sprendimo dar ne.

--
Vilius