Tema: Re: memory leak?
Autorius: arulis
Data: 2011-12-08 09:36:13
Tomas J. wrote:

> Nu pas mane ant visu kompu su centos'u isnaudojama max ram'o kiek ideta ir
> min naudojamas swap, is to as iziuriu tik pliusa.
linuxo politika (kaip ir matyt daugelio OS) kad ramo free neturetu buti. jei
toks yra - ji reikia panaudoti pvz failu kesavimui. ir kai prireikia ramo
sistemai, keshas pamirstamas ir atiduodama. bet siuo atveju as ne apie tai,
o kad ramo sunaudoja plika sistema atmetus visus keshus, buferius - 700MB!
paprastai buna 40-60MB.