Tema: Re: Debian Linux ir Samba
Autorius: Nerijus
Data: 2011-11-25 11:34:32
> 	ei, kas čia per senienos? Nejau nėra galimybės naudoti squeeze su samba
> 3.5.6?

	Shiaip tai chia ne samboje esme IMHO. Jei Win iraso su lietuviskom
raidem, ir po to viska rodo teisingai ir failo atidarymas veikia, tai
problema tik linuxo klientinej programkej kuri rodo FS turini.

> Visi susiduriam su problemom. Visi. :) Gerai kad dar privalomos
> atsakomybės draudimo pirkt nereikia.

	Vat specialiai pabandziau analogishka varijanta su 3.0.9 samba.
Sukuriau faila su litofskom raidem. Win mano, atidaro. Bash'as rodo
kringelius. kwrite rodo normaliai su lietuvishkom raidem.

	Kitaip sakant problemos kaip ir ishvis nera, nes ji tik blogame bash
shelo konfiginime.

	Jei pas tave tokia pati problema, tai spresk konfigindamas shell'a,
arba ishvis nekreipk i tai demesio.

	N. M.

	Shiaip jau man asmenishkai problemu su lietuvishkom ir visokiom
rusishkom raidem failu pavadinimuos kyla daugiau windauze nei linuxe.
Vis dar naudoju nemazhai programu kurios nepilnai palaiko unikoda, ir
prasideda burtai su bubnais, kai XP sistemoje globaliai turi nustatyti
arba rusishkas raides arba lietuvishkas.