Tema: Re: Virtualizacija
Autorius: Liu
Data: 2010-11-19 14:28:02

Ar aš teisingai suprantu, kad norint pasikurti NODE, reikia parsisiųsti
soursą, jį ant kažkokio tarpinio kompo sukompiliuoti pasidaryti iso
image failą ir tada jau ta ISO failą bootintis ir instaliuoti ant pliko
kompo NODE, kuriame vėliau galėsiu kurtis virtualius OS?

Dabar pabandymui pasikūriau Fedora 13 ir ant jos libVirt pagalba
užsikūriau kelis virtualius OS. Bet nenoriu turėti Fedoros, man atrodo,
kad Fedora perdidelis griozdas tokiam reikalui. Ieškau minimalaus
resursu prasme sprendimo. Kad ant pliko kompo bootintusi ir
administruotu virtualius OS.