Tema: Re: Q: pakeisti mac adresa
Autorius: zip
Data: 2010-02-13 19:46:25
Kad jos niekuo neipatingos... Cia tos defaultines kur visur eina realteko
cipsetu. Turiu dar viena 3com bet modelio nepamenu, bet ir su ja tas pats.

 systat -ifstat 1
Rodo pikas buvo pasiekes 2.7 mb/s, bet siaip laikosi ~2.3mb/s su load
average ~20%, ramu tuo metu valgo ~45%

Reiks ieskoti kazokiu limitu ar panasiai...

"Levas" <blas@sss.com> wrote in message
> gali buti problemos su tinklo plokstem (labai jau softwarines papuole).
>
> --
> Bye, Levas
> --
> http://www.vabolis.lt - elektronika ir siaip
> "locked" <mmr@centras.lt> wrote in message

>>> 7.2 pagal tutoriala is freebsd handbooko. Viskas kaip ir ok, bet