Tema: Re: padekit suprograminti skriptuka
Autorius: Laimis
Data: 2010-02-11 01:21:38
AMB rašė:
> padekit man suprograminti toki skriptuka (paleidziamaji sh faila)
>
> zodziu turiu sakykim faila duomenys.txt su vieninteliu zodziu jame (pacioje
> failo pradzioje).
>
> jeigu duomenys.txt faile yra zodis pirmas tada nukopijuojam faila rez1.txt y
> faila rez.txt
> jeigu duomenys.txt faile yra zodis antras tada nukopijuojam faila rez2.txt y
> faila rez.txt

Jei jau taip visiškai pažodžiui, tai:

#!/bin/sh

read w < $1

case $w in
     pirmas)
	cp rez1.txt rez.txt ;;
     antras)
	cp rez2.txt rez.txt ;;
esac

(paleidimas: skriptukas.sh duomenys.txt)

Nors galėtų būti ir dar paprasčiau, jei duomenys.txt pradžioje būtų
tiesiog skaičiai, kurie identifikuoja vienodo vardinimo formato failus:

#!/bin/sh
read w < $1
cp rez${w}.txt rez.txt