Tema: Re: Re: specifine problema
Autorius: seitan
Data: 2010-01-30 14:39:57
Priesh ishtraukaint laida sunku pazhiureti maca, nes kompai su passwordu,
ten pas mane paprastesni "specelistai" -  ikisha laptopa ir bando visu
imanomus ip susivedineti.
Kai uzhsiblokuoja switcho portas, rashtas eina apsaugos imones shefui su
laikais ir datom. Paskui naujokai jau be laptopu prie stalo miega.

--
_________________________
Seitan end Yvl
"Paparaciz" <bar@foo.lt> wrote in message
gerb. seitan žinutėje <hk06dq$ueb$1@trimpas.omnitel.net> sumislijai:

>Ish patirties zhinau, kad paskudos yra paskudos. - jie keis ir keis maca.
>niekas nepadeda. pas mane apsauga su laptopais ateina ir ishlupe sekretores
>pc laida, sukisa savo lapes etheri (gal seksualis pasitenkinimas?).
>sprendimas - filtravimas ant switcho pagal maca (laikinas), - pc maco
>niekas
>nezhino, switchas tame porte gaves ne ta maca, blokuoja porta nx. kaip
>minejau, tai kvailai laikina. RADIUS (plius posts kiek zhemiau)  -
>sprendimas.

pries istraukiant laida nesunku paziuret ip ir mac'a :))

o siaip toks risimas pas isp tai pats durniausias dalykas kuris tik didina
support skambuciu
skaiciu. paciam pora kartu teko skambinti kad oi tipo buvo ikistas laidas i
irengini su kitu mac'u
uzblokavot. tai tik papraso isjungt irengini, atblokuoja vel ijungi irengini
ir dziaugies vel
turedamas interneta. idomu kas butu jeigu as per diena specialiai taip
padaryciau 20 kartu :))

--
Paparaciz
icq 129586559