Tema: Re: emailu loginimas smtp serveryje
Autorius: mirkt
Data: 2010-01-06 17:01:50
Labu,

žvilgtelki į „always_bcc“ opciją :}

always_bcc (default: empty)
     Optional address that receives a "blind carbon copy" of each
message that is received by the Postfix mail system.
     Note: if mail to the BCC address bounces it will be returned to the
sender.
     Note: automatic BCC recipients are produced only for new mail. To
avoid mailer loops, automatic BCC recipients are not generated for mail
that Postfix forwards internally, nor for mail that Postfix generates
itself.

Aš sukurčiau atskirą dėžutę gaudomiems laiškams, o ten jau naudočiau
„procmail“ filtravimui/klasifikavimui.. Dominančius „From“ į atskirus
katalogus, o visa kitą tiesiai į bitukų rojų :}

sėkmės,
m.