Tema: Re: Ar galite padeti??
Autorius: paprastas
Data: 2009-12-05 12:03:23
atrodo dirba normaliai, stovi 14 pc, dvs naudojasi, na cia as va po darbo
taip bandziau, kai tinklas dar visai neapkrautas jokiais dvs ir pan., tai
kodel man taip sunkiai wbinfo -u autorizuoja, nors wbinfo -g labai greitai
ir no problem. Na kai tam paciame tinkle AD ir Samba,tai viskas ok, tik va
isveziau ir bet kuriame nutolusiame taske tas pats :( neikertu finto, kodel
taip.... ka daryti siulote?