Tema: Re: Spausdinimas - help
Autorius: Tomas Strazdas
Data: 2009-11-24 08:11:53
Gal galima placiau apie filtrus? Jau issiaiskinau kad vadinamas Winows RAW, istikruju nera RAW,
windowsu draiveris iveda korektyvas.
Tinklo modulis mano atveju neisspres problemos nes tinkle 200+ kompu, o jiems negalima leisti
tiesioginio priejimo, potinkliai atkrenta taip pat. Bandysiu kurti print serveri po hardwariniu d-linku ar
panasiu AP. Bet butent popieriaus pasukimas (ne dokumento), kolkas lieka labai aktualus. Paradoksas,
HP tinklo modulis neturi net elementarios apsaugos nuo spamo..... HP guru gelbekit lamerius ;)
neberandu galu... jai reik sukursiu accessa prie serverio , tas isglebes nuo 3xx klausimu. Alus
garantuojamas ;)