Tema: Re: Disko suskirstymas Linux'e (žalias klausimas)
Autorius: bullka
Data: 2009-11-07 11:42:15
Ačiū. Jau šiek tiek geriau.

Dar trumpas klausimas.

Pas mane toks setupas:
2x1TB diskai su Intel Matrix. Buvo suskaldyta taip:
- RAID0 - nesvarbu  (50GB OS (dabar screen'e matosi kaip /, /swap,
/home) ir likusi vieta ntfs duomenims.
- RAID1 - svarbu. Su šituo blogai... jis matosi kaip unallocated. Čia
kažkaip Linux'as neatpažįsta RAID1 ar kaip? Negi dabar instaliuotis
Windowsus tam, kad info ten pamatyti.