Tema: Re: Ubuntu dhcp3, bandwidth
Autorius: Nerijus
Data: 2009-10-16 10:23:31
Pluss wrote:
> Sveiki,
>
> Yra Ubuntu 8.04 (dhcp server).
> Noriu padaryti taip, kad tik man zinomi mac adresai gautu IP. Kitaip
> tariant kad kiekvienas atejas "svecias" negaletu naudotis net'u.
> Radau info net'e kaip taip igyvendinti tiesiog per dhcpd.conf. Tiesa,
> jei kas turit geru linku ta tema-lauksiu.
> Bet dar labiau mane domina webinis interfeis'as, kuriame galeciau matyti
> prisijungusius vartotojus ir bandancius prisijungti. Gal kas toki softa
> zinote?
> Ir dar domintu bandwidth control.

> [...]

Kiekvienam kompui kuris gali naudotis netu padarome taip:

# Korys NR 3 Nierkos
host SLIBINCHIKAS
{
  fixed-address 199.219.77.1;
  hardware ethernet 00:16:79:D8:A5:23;
}

Nu o tiems kas pas mus ateina kaip "sveciai" ishskiriame koki nors
adresu dali:

range 197.219.71.21 197.219.71.25;

O po to ant imones fijervolo, tiems adresams uzhdedame atitinkamus
apribojimus, - nesinaudoti internetu, tai yra baniname 80 porta.

Nu kazkas tokio manau turetu buti.

O shiaip tai niekas jiems (sveciams) neuzhdraus paimti ir rankomis
uzhsideti toki IP kokio jie nori. Kad ir ta pati 199.219.77.1;

N. M.

P. S. Shiaip tai net nepaklausiau koks ten pas tave dhcp serveris
naudojamas?

P. P. S. O kam kazkoks WEBINIS interfeisas tai ash ishvis nesuprantu.
Kam sistemoje (pakankamai atsakingoje, kiek suprantu, nes imoneje dalins
IP adresus) dirbtinai pridaryti sekiurichio skyliu?