Tema: Re: OT: UPS galios paskaičiavimas
Autorius: vytjon
Data: 2009-10-13 13:49:23
Artūras Šlajus wrote:
> Norisi pirkti UPS'ą, bet neaišku kokį.
>
> Klausimas: kuom skiriasi galia VA ir W?

   Matavimo vienetais.

> Norisi pakabinti 2 serverius ant to pačio UPS. Ar geriau 2 pigesnius
> pirkt? Bandysim į ~800Lt įtilpti, reiktų ko gero SmartUPS, kad nuo
> elektros šuolių apsaugotų.

   Mano nuomone - geriau vienas geresnis, nei dvi pigienos. Vieno UPS
minusas - sudėtingiau gražiai automatiškai išjungti visus kompiuterius
(jeigu tai aktualu).

> Vienas serveris: 250-300W šaltinis (nepamenu tiksliai), Athlonas, 1core,
> 1hdd ir pora tinkleškių. Routeris žodžiu.
>
> Kitas serveris: 400W šaltinis, 4 ide hdd ir tinkleškė - failų serveris.
>
> Kaip pasiskaičiuoti kokio UPS užtektų?

   Jeigu reikia apsaugoti nuo trumpalaikių įtampos šuolių - 700-800VA
turėtų pakakti.

   Pvz. kompiuteris su Xeon 3060, pora diskų, pernelyg nedirbdamas
naudoja 75W, apkrovos metu 100W.