Tema: Re: smtp nukreipimas
Autorius: Donatas
Data: 2009-09-15 14:09:15
nukreipt nukreipiu, laiskai issisiuncia ir pasiekia adresata. viskas cia ok,
bet padares nukreipima as pats negaunu laisku, ko dar truksta.
kolkas darau sitaip:
iptables -t nat -A PREROUTING -i br0 -p tcp -d 172.16.14.253 --dport 25 -j
DNAT --to-destination 193.219.61.59:25
nuemes sita, laiskus gaunu.