Tema: Re: Sumasciau as cia upgreida...
Autorius: krx
Data: 2009-08-05 23:03:24
"Levas" <bla@sss.com> wrote in message
news:h5cfms$vnd$1@trimpas.omnitel.net...
> nenorejau as daryti tiesioginio kopijavimo. Esme ta, kad kompas buvo
> darbinins, visokiu atavizmu kalnas. Todel kiek pamastes nutariau, kad
> geriau viskas bus nuo nulio- viskas graziai ir be jokiu navarotu. Kam be
> reikalo perkelineti koki utilita kuris n metu nenaudojams. Pvz. telefonu
> stoties logas su analize... :)
>
> --
> Bye, Levas
> --
> http://www.vabolis.lt - elektronika ir siaip
> "Ingodas Vytrastas" <ejs@no.where> wrote in message
> [...]

Aš tau sakau, VM'ai. Pasidarai tarpinį atvaizdą ir naujinį. Pasikaria -
pasijungi prie VM platformos, nusirašai, kame sugriuvimas, išjungi VM,
atkuri atvaizdą, vėl paleidi VM, ir ramiai galvoji ką suvarei...

Arba pasidarai šone kloną VM'o, tada naujini - jei pavyksta iš pirmo karto,
kloną - lauk, tada naujini pagrindinę.