Tema: Re: del dns
Autorius: alex
Data: 2009-07-09 15:55:39
Wrong. CNAME zonos "pradzioje" naudoti negalima. Pagal RFC 1912 (2.4) ir
RFC 1034 (3.6.1) negalima tureti kartu su CNAME irasu kokius nors kitus
irasus, o zonos 'pradzioje' yra NS bei SOA irasai, todel siuo atveju
CNAME naudoti negalima.

Jeigu daryti www.aaa.lt -> mano.domenas.lt - OK
Jei daryti aaa.lt -> mano.domenas.lt - blogai.