Tema: Re: RAID5 Big problem sunkus klausimas
Autorius: Levas
Data: 2008-05-04 11:29:13
o tu manai kad cia daug zmoniu cia mate TIKRA raid kontroleri? As keleta turiu senovisku (scsi) nenaudojamu. Tai kartais nuo karto jauniesiems kompiuterastams pakisu po nosim ir paklausiu kas cia. Juos ypac stebina pritvirtintas akumas... Retai kas net bando speti kas per zveris ta "full size PCI board".

--
Bye, Levas