Tema: Re: DHCP politika
Autorius: Vytautas
Data: 2008-04-09 20:38:02
Tik ne statinis ip. : ) : ) DHCP vienareikšmiškai. Jei nori gali statinį IP duoti iš servo fiksuotą. Na o dėl pačių serverių tai jiems tai galima duoti ir statinį. Kaip sako, ne viskas kabės ant to paties. Galu gale DHCP servisas gali stovėti ant išėjimo į internetą routerio (pas mane būtent taip).  Jei jau vienu nepasitiki, galima statyt du ant dviejų skirtingų linijų, arba visada turėti atsarginį sukonfiguruotą dėl visą ko. Gal kiti turi kitų minčių. : )

"biagle" <justas @ lanteka . lt> wrote in message news:ftitun$kvn$1@trimpas.omnitel.net...
> kokie rimti atsakymai tavo:) as irgi jaunasis tinklu priziuretojas, turiu
> tinkla vienam pastate su ~200 kompu, istaigoje isidarbinau pries menesi
> todel reikia pradeti daryti tvarka su tinklu..
>
> Gal vyrai galite papasakot is patirties kuris variantas geriausias dhcp ar
> static ip? Argumentuokite tai is savo patirties:) ka renkasi tikri tinklu
> specelistai?
>

> "minde" <minde@nospam.lt> wrote in message

>>> 2. nuo pacuku is vidaus.
>>> 3. 1+2+nuo isores labiau patyrusiu.