Tema: Re: Backup scriptai
Autorius: Levas
Data: 2008-04-02 23:19:39
seniems backupams gal galima paisinaudoti principu kuri naudoja logrotate? Koks skirtmas ar tai logai ar backupai :)

Nors tiesa as darau kaip jau kazkas rase- istraukiu is date dienos numeriuka ir darau backupus. Automatiskai islieka menesio archyvas.
Dar viena archyva (maziuka, www puslapiu forumo) darau kas 1 valanda, bet ten kitaip organizuotas archyvavimas, nes laiko paskutiniu 30 valandu archyva. Pora kartu (per 5 metus) prireike- atkurinejau forumo zinutes, kai useriai vienas kita bybiais shere ir veliau istryne savo zinutes.

--
Bye, Levas