Tema: Re: Del linuxo
Autorius: Domas Mituzas
Data: 2008-03-27 09:53:56
> Idomu kokios siuo metu distribucijos ir kokioms duombazems sertifikuotos.
> Pries 3-5 metus zinojau rik RH ir SUSE. Sios distribucijos buvo
> sertifikuojamos ir ivairiems serveriams.

Tai ir dabar panašiai. Aš tik kažkaip SLES9 nepasitikiu, jų 2.6.5
kernelis su backportais taip fragmentiškai dalykus pataiso :) Nors
paskutiniu metu su naujaisiais apgreidintais kerneliais biškį geriau
atrodo. Ilgą laiką visokios VM problemos kamavo :(

O kol žmonės galvos, kad distribucijos yra tik konfigūraciniai failai
bei paketų valdymas, tai ir siūlys slackware'us ir gentoo :)

Domas