Tema: Re: TV kabinimas
Autorius: Stork
Data: 2018-11-19 08:44:06
Mes nematom tavo situacijos, kad konkrečiai patarti...
Kaip tu vadini adapteriu tą plokštę-tai aš pats atsikirpau su giljotina 3mm
nerūdijančio plieno lakštą, apšlifavau užvartas, išgręžiau 8 kiaurymes (4-
TV , 4 -100*100 esamo laikiklio plokštei su zenkavimu) ir viskas.
Pas mane kabėjo 22" TV su VESA 100*100 tvirtinimu, dabar kabo 42" TV su VESA
400*400 tvirtinimu (svoris gal 13kg). Pats laikiklis "vogelio" mažytis į
sieną tvirtinamas 3 ankeriniais varžtais, siena-gelžbetonis-todėl nebijau.

"Mantulis"  parašė naujienų news:psshch$rt4$1@trimpas.omnitel.net...

siena yra ok, prie jos prisukta tvirtai laikiklis, ant kurio kabinasi du
kabliai su M8.
Klausimas ar dvieju pakanka...

"Sniegas"  wrote in message news:pssdcl$p4u$1@trimpas.omnitel.net...

Koks dar adapteris? Žiūrint kokie varžtai. Aš pragręžčiau skyles ir bent
M12 įsukčiau, tikrai laikys.