Tema: Re: MAG 254
Autorius: Sniegas
Data: 2018-03-10 20:58:12
Tai aš nesuprantu, kaip pats gauni internetą? Iš kaimyno slapta, ar su
kaimyno sutikimu? Galų gale Anglijoje nesudėtinga ir savo internetą
įsivesti. Jei su kaimyno sutikimu, pasižiūri ant routerio slaptažodį ir
sukonfigūruoji jį taip, kad atsiskirtų ssid 5 GHz ir 2,4 GHz. O jei
slapta prie kaimyno jungiesi, tai ką aš žinau, negaliu nieko patarti.
Pas mane irgi buvo tas pats ssid ant abiejų dažnių, aš prirašiau 5 GHz
prie ssid ir viskas tvarkoje. Jei tu kaimynui moki už internetą, tai
manau njeturėtų būti problemų su routerio konfigūracijom.