Tema: Re: Apie OLED
Autorius: Darenas
Data: 2018-02-09 14:49:57
Bliamba cloudingas tik tamsoje, jei jis yra, matosi. Mirgejimas visada.

Jei galutinai, tai shudas ta plazma todel ir negamina, butu noreje- butu
isprende energijos problemas, kad  nebanintu.
Bet kad vaizdo technologija dugnas- tai ir nustojo jas gaminti.
Dar keli metai isvis apie jas niekas nekalbes, kaip ir apie crt dabar....