Tema: Re: paimtas UE65MU8002
Autorius: Bronco
Data: 2018-02-08 21:27:08
On 2018-02-08 14:42, amenox wrote:
> Man šiaip px ką ten gamintojai savo reklamose prirašo, rinkoje išliks
> geriausias, taip visais laikais buvo, yra ir bus. Gal užteks briedus
> rašinėt? Pavyzdžių bus ar jau viskas?

:))) Žinok, čia siūlau tau prisiminti bent vieną pavyzdį, kai "rinkoje
išliko geriausias", nes čia tau bus sunkesnė užduotis, o ne man :)

Aš va lengvai taip tik prasimankštinsiu:

1. fotografijoje juosta vs skaitmena, pvz. Kodak, Polaroid (turbūt
priminti nereikia, kokio baisumo buvo ankstyvoji skaitmena, lyginant su
juostomis?)

2. oro vežėjai, pvz. Pan Am, lėktuvai - pvz. Concorde

3. jau aptarta plazma išnyko neatsiradus rinkoje OLED'ams ir videofilai
nebežinojo ką daryti kelis metus;

4. audio srityje analoginę lempinę techniką pakeitė tais laikais
šlykščiai skambėjusi elektronika, garso režisieriai verkė ilgą laiką;

5. Hi-end CRT PRO monitorius pakeitė tada dar visiškai šlykštūs LCD, jau
tada verkė video režisieriai :)

6. natūralų maistą pakeitė pusfabrikačiai;

7. privačius nedidelius restoranus, privačias kepyklėles ir t.t. beveik
išstūmė prekybos ir greito maisto restoranų tinklai;

8. apie maisto priedus maisto produktuose net nepradėsiu plėstis, nes
čia tema knygai, o ne postui. Turbūt irgi tai produktą padaro geriausiu
ir žmonėms to reikėjo labai?

9. vietoje negendančios ir vaikams ar net anūkams palikimu paliekamos
buitinės technikos pradėta gaminti praktiškai "vienkartinė", kurios net
remontuoti nesigauna;

Pradžiai pakaks? Dabar lauksiu gausių paties pavyzdžių, kai rinkoje
lieka patys geriausi produktai. Ačiū iš anksto :)