Tema: Re: telikas
Autorius: KandysRomka
Data: 2017-11-19 14:48:25
PLEX nebutu patogiau? Nezinau kaip Synology media center, bet ant PLEX
matysi ne tik failu pavadinimus, bet ir filmu
aprasymus(aktoriai,isleidimo data,garso takeliai, ivertinimai ir t.t.),
backroundus ir  besirenkant serialo serijas fone to serialo muzikinis
garso takelis groja :) Paleist galesi filma nuo tos vietos kur baigei
ziuret ir t.t.