Tema: Re: Re:Q: Patarimo renkatis TV
Autorius: Karolis
Data: 2017-07-31 22:01:12
O del tos pacios matricos ? Berods 2014m H6400 modeliuose ejo 100Hz, kas pvz
2015, 2016m - 50Hz jei neklystu. Nes kiek ziurejau LTV HD  pas pazistama per
48H6400, tai vaizdas geresnis pasirode negu UE49KU6402 matyto LTV HD vaizdo
parduotuves stende.
Is to ir kilo klausimas gal geriau senukas H6400, negu keleta simtu E
daugiau praeitu metu modelis. Nors kiek skelbimuose ziurejau 48H6400 kainos
~400e, kas mano supratimo daugokai kaip uz 3m senumo modeliuka.