Tema: Re: Plex, Kodi - analogas
Autorius: fenix@h
Data: 2017-07-11 17:59:42
2017.07.10 08:43, Doncius rašė:
> Galvojau, kad uzteks WD, pasirodo klydau.
>
> https://www.wdc.com/en-ie/products/personal-cloud-storage/my-cloud.html
> - sitas appsu nepalaiko.

tai nas funkcijoms uztenka, bet as cia buvau sumaisytas su zememis, kai
sakiau, kad noriu konstruoti dezute, kur bus nas, grotuvas, plex/kodi
serveris, ftp, web servas ir atsarginis kompas viename - pzdc kiek
demagogijos gavau. o daabr, ziurek, visi svaigsta ant kiek yra afigiena,
kai qnap turi plex serveri :)

taigi, grupso nuomone, tu turi tureti po dezute kiekviena funkcijai.
mano nuomone tuo atveju skiriasi, bet kadangi vis biudzetas isleidziamas
kitiems dalykams, kolkas leidziu viska is laptopo.