Tema: Re: Kas čia per OLED modelis?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-06-16 18:04:57
Tai tikrai. Aš kai pirkau savo pirmą spalvotą Taurą 51 cm įstrižainės su
korėjietišku kineskopu paklojau 735 rublius, o mėnesio alga buvo 180 rublių.
Va, kokiais šūdinais laikais teko gyventi. O pats nori 65" tv paimti už
mažiau, nei per mėnesį uždirbi. Nerimta.

"Lawrence Jamieson"  parašė naujienų

2017-06-16 17:28, Icetom rašė:
> Geriau kau rinktis iš 2017 m. asortimentų, nes juose stovi naujausios OLED
> ekranų versijos su naudingais patobulinimais ir pan.

Na, nebūčiau varguolis, tai aišku, kad galvos nesukdamas 65" Panasių
OLED pirkčiau. Bet vat nesinori daugiau nei mėnesio pajamų telikui
išleisti, šeimai vien vaizdų neužtenka, dar ir pamaitinti bei aprengti
reikia :)