Tema: Re: Pigus 4kUHD 55-60' konsolei
Autorius: 4r
Data: 2017-06-14 21:43:36
WOT, GTA5, Forza Horizon 3,  gears of war 2,3,4

Šiaip jėga 55" ypač kai  konsolė palaiko 4K rezoliucija nes ant mažesnio
vaizdelis ne koks :D

4r

"dzonis"  wrote in message news:ohrgvl$ei9$1@trimpas.omnitel.net...

O kokius žaidimus jus žaidžiate ant 55"+ TV.
Pas mane 2 bernai , 1-as ant PC CS:GO  lošia, kitas ant xbox one NBA,FIFA .
Abu daiktai sharina 1-ą 32" monitoriu (tiksliau Samsung LCD TV).
Būna, kad abu vienu metu nori žaisti ir konfliktuoja. Tas kur ant xbox
nenori pereiti žaisti ant 60" TV , nes per didelis. Iš arti ale galvą reik
sukioti iš toliau kažko nemato.
Ar aš čia kažko nebesprantu  ir bigger nebėra better ?

"4r"  wrote in message news:ohqv0n$t20$1@trimpas.omnitel.net...

naudoju su Xbox one S ir  Samsung UE55KU72 - tai žinok už tokią kainą nieko
nėra geriau
turi žaidimų režimą- mažesnis lagas.

Kas dėl HDR jo nenaudoju nes šis telikos jo nelabai palaiko (8bit panelė) -
reikėtų ieškoti su 10bit panele tačiau ir kaina jau bus 2x

4r

"Exo"  wrote in message news:ohm3ab$kmq$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

brangus/vidutinis TV konsolei žinomas ir išmėgintas. Dabar klausimas apie
patį pigiausią 4k UHD 55-60' TV konsolei... Bus kažkokių nuomonių? Ta prasme
~400-550€ galima kažką rast? iš esmės reikalavimas yra tik vienas 4k UHD
bent 55' visa kita dalampački....

Exo