Tema: Re: Ar siptv eis per M serijos Samsungą?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-05-26 16:36:37
Suklaidino mane pardavėjas - gal prieš mėnesį buvau nuėjęs, jie nebuvo
etiketės su kaina uždėję ant to tv, paklausiau, sako 32M5600, šiandien
nuėjau, jau atpigintas 10 svarų ir pasirodo jis K serijos 5600 modelis, 32
colių, kaina 259,99 svarai, tai jį ir paėmiau. Eina puikiai siptv, viskas
tvarkoje. Nes jau nuo sausio be tv sėdėjau, kažkaip ir nuobodoka.

"Struktur"  parašė naujienų news:og90ho$evn$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017.05.25 22:19, Sniegas wrote:
> Galvoju pirkti naują Samsungą, nes jau metai praėjo, kai paskutinį pirkau
> J serijos, ir neapsisprendžiu, ar pirkti K serijos, ar M? Būtinai reikia,
> kad siptv eitų. Žinau, kad per K serijos Samsungą eina, o kaip su M
> serija? Gal jau kas iš forumiečių turi M serijos ir gali pasakyti, ar
> siptv eina?

Smart IpTv appsas M serijoj tikrai yra. Kaip supranti, per ji ir leidziama?