Tema: Re: Keletas klausimų apie TEO TV
Autorius: nekas
Data: 2017-04-04 11:57:41
Gali pasidaryt, kad Aris pultelio virsutiniai mygtukai perjungia rezima
- t.y. kuri irengini dabar valdysi su pulteliu (pvz. 1 - TV / 2 - Telia
dezute / 3 - AVR). Tada pasiimi originalu to irenginio pulteli, apmokai
Aris pulteli norimu funkciju ant savo pasirinktu mygtuka ir gali padet
originalu pulteli giliai i spinta, toliau uzteks tik Aris. Kaip apmokyti
parasyta jo instrukcijoje. Tik jis man atrodo pakankamai kvailas, tai
kazkokiu "sudetiniu" funkciju nemoka daryt, turi pats viska spaudaliot
lyg turetum visus tris distancinius viename korpuse.