Tema: Re: Kodi LT
Autorius: default
Data: 2017-03-28 11:44:22
bandziau bet atsimusiau i ta pacia siena beta test prelease version 0.1
Kur velniai suprasi kaip ir kada veikia. O vakare aš tik filma noriu
pažiūrėti o ne aiškintis kodėl neveikia.
kazkaip windowsai man visa galva paprasciau ir stabiliau pasirode aišku
ir brangiau, bet tiesiog veikia ir daro tai ką turėtų dayti ir feja
sugeba naudotis.