Tema: Re: tv box su nemokamais ip kanalais
Autorius: dz
Data: 2017-03-21 09:59:22
bb mano plazmoj utube kazkodel uzbanino, seniau veike...

"svyt"  wrote in message news:oaoll7$v9m$1@trimpas.omnitel.net...

Linkomanija jau 15 metu zada uzdaryt. Muzikos per baliukus tai is
jutubes gali pasileist, surenki paieskoje tai paskui ir varo bent
mano telikas is eiles video klipus tos pacios grupes.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/