Tema: Re: Icetom, tai kur Panasonic Convention atasakaita?
Autorius: Icetom
Data: 2017-02-27 12:15:12
Dėl kainų, tai čia kaip pažiūrėti... Pvz., EZ1000 atveju turi galimybę
įkelti 3D LUT spalvų profilį-failą. T.y., namuose realiai turi etaloninį
monitorių. Jau net nekalbant apie spalvų, šešėlių tikslumo, triukšmų visą
apdorojimą, valdymą ir pan. (galioja abiems EZ950 ir EZ1000).

"budulis vulgaris"  parašė naujienų news:o8gsu2$8rp$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017-02-21 08:28, Mindaugas wrote:
> Ale kainos preliminarios tokios achu..itelnos, 4k€ už 55 colių, dvigubai
> brangiau už LG analogą.
> Daaaaug metų dar reiks laukti, kol pasidarys įperkamas...

Ple, aš skaičiau, kad 2500 už 55". Jei 4keur, tai jo, tada net ir WebOS
galima pakentėti...

O kur apie 4 keur skaitei?