Tema: Re: Gandai. Kur rinksimės?
Autorius: locked
Data: 2016-12-11 00:22:17
o vat man idomu, is kur apskritai kokie nors dabartiniai naujokai apie
kazkokius newsus ir pati omnitelio news serva suzino? :)
lietuviskai googlindami netycia suranda ala visokiu nntp2web "forumu"
rezultatus kur mumis su jumis snekames?

pries daugeli metu dar kai buvo BBS'ai visokie, tai as net pats nepamenu is
kur suzinojau apie lietuviskus nntp, nuo tarptautiniu newsu (tie visi alt.)
kazkaip pradejau, paskui atsirado telekomo newsai news.takas.lt ir
omnitelio. buvo smagu stebeti vystymasi, ir dar smagiau kad nemazai niku
islike iki siol. kaikurie ju "suaugo", perejo isskirtinai i pyzdavojimo,
t.y. auklejimo rezima, nulis infos, bet vis ne visiski lurkeriai, tai dar
zinai, kad gyvi :) sudejus juos visus lietuviskas internetas man netektu
dalies savo veido, nera nieko geriau kaip prisedus prie kompo dar vis matyti
tuos pacius nikus. bent kazkas nesikeicia - pagalvoji, amzinai jaunas
pasijauti :) is esmes ir kliento grynai del to nekeiciu. tai jau nebera tik
klientas, tai - transcendentine uzuoveja sielai! pabegimui nuo viso naujo
technologinio sudo kuris aplinkui :D hipsteriai geriantys kava su macbookais
coffeeinnuose ir besismaukantys facebookuose to niekada nesupras.
blin, as net savo tinklui buvau pakures transparent nntp proxy serveri pro
kuri visi priverstinai budavo prasukami, kad taupyt trafika, cache'as buvo
saugomas kazkokiame biski dauztame harde :)