Tema: Re: tv 70+
Autorius: dz
Data: 2016-12-06 00:55:59
na as salia nestaciau ir neziurejau niekad plasmos vs lcd, bet speju
aukstesnes klases lcd turetu bent jau pusetinai rodyt...na arba oled, tik
brangus kol kas, plius ir religini isitikinima turiu pries lg, kada kiti
brandai prades gamint neaisku?

On 2016-12-06 00:34, dz wrote:
> tai ir atsiranda pretekstas naujam tv...plasma dabar 50' tai 65'
> pirkinys gal irgi dziugintu kuri laika...

Manęs 50" plazmos pakeitimas į 65" LCD tikrai nedžiugintų. Bet tai mano
asmeninė subjektyvi nuomonė. Taip sakant, amžina "kokybė vs kiekybė"
dilema. Aš tokiais atvejais visada renkuosi "kokybę", bet pilna
pasaulyje žmonių, kuriems "kiekybė" svarbiau.