Tema: Re: Q: kur ieskoti info apie Hitachi tv?
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2016-08-05 18:27:52
jau rašiau nesenokai - daiktas už 400€ rodo way geriau nei prieš 3m
pirktas Sharp'as už 2klt. Pagrinde dėl cloudingo nebuvimo ir juodos
atvaizdavimo.
Turi smart net pigiausias. Turi BT ir net Miracast pas mane. Sugeba
maitinimo būseną atstatyti po ištraukimo iš rozetės (aktualu jei yra
smart prailgintuvas, kuris išjungus imtuvą išjungia visus įrenginius).
Pultelis patogus jei prireikia jo. Aš nenaudoju.

Lapinas brought next idea :