Tema: Re: TV - pasiklydau pasiulymuose
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2016-07-25 12:19:06
parašyk koks modelis? Pas mane namie Hitachi 55". Tik vieną neaiškų
bugą turi - po elektros junginėjimų kartais peršoka į Dynamic profilį.
Kal ko nerandu. Šiaip nerealus modelis už tą kainą. Net Miracast ir BT
turi.

Gal kam reikia 4m senumo Sharp'o 50" ta proga?

pininfarina@work formulated on Sunday :