Tema: Re: Samsung TV JS9505 ir Pioneer VSX-1131 AV receiver pajungimas ir garsas
Autorius: Rauberis
Data: 2016-07-18 13:16:20
O veikti turi taip: paleidi TV, ijungi AV, pasirenki TV inputa ant
receiverio ir viskas- TV garsas skamba per Marantzá? LRT HD - 5.1, youtube -
stereo ir tt...

Tarp kitko, kaip viska reik zinoti. Galvoju prasitestuosiu savo sistema,
kaip garsas graziai suvaiksto per koloneles, efektams atsiradus. Pasileidau
ant android boxo Himedia Q5 Pro youtuba (per Tv neleidau del to, kad negaunu
garso ant AV), radau DTS-HD garso efektu ir paleidau per sistema. Ziuriu
mano Pioneerius rodo, kad garsas is youtubes tik stereo, toks ne 5.1,7.1 ar
dar kitoks... Vel derinau TV boxo, AV nustatymus - nieks nepadeda arba
stereo, arba dirbtinis surroundas. Pasiskaiciau ir pasirodo, kad youtube
transliuoja tik stereo garsa, o visi kitu: DTS, DD, Atmos ir kt. -nera, nes
kaip supratau tai papildomai uzimtu daug vietos.

Tad sistemos bandymams reikia atsisiusti pilaa faila su geru garsu ir ji
leisti per sistema

rauberis

"budulis vulgaris"  wrote in message

Sujungei normaliai, bet kodėl neveikia, tai nezinau.

Pas mane Panasonic + Marantz ARC veikė iškart visiškai be jokių setupinimų.