Tema: Re: Q; pigūs led projektoriai
Autorius: bzik
Data: 2016-07-14 09:47:31
visur nupaišyta ir parašyta, bet dėl realumo nesu tikras :) Šiuo klausimu
sunkiai sekasi surasti teisingą pardavėją, kuris prekiautų kažkuo panašiu į
priminę/kokybiškai veikiančią versiją. Ta pačia išvaizda eina keliolika
modelių. Prekyboj dalis galimai visiški feikai.

"toms"  wrote in message news:nm78u4$kvg$1@trimpas.omnitel.net...

Vat piguvoj keystone turbut ir nebus. Mano atveju tai keystone buvo aprasyme
irasyta. Tik del to ir pirkau sita modeli.
Kai gavau tai jokio keystone... ir dar ilgai kinietis ijunges durniu
irodinejo jog viskas gerai, kol jam detalaus aprasymo su video apie keystone
nenusiunciau