Tema: Re: kaip graziai 9 laidus pakelt
Autorius: Kicker
Data: 2016-06-23 08:46:16
tipo perdažyt kažkokia problema? px visiškai.

p.s. pravedžiau ir 220 ir tinklo ir sat kabelius, nemanau  kad prireiks dar
kažką vest, bet jei ir prireiks nematau jokios problemos.

"Signalizacija"  parašė naujienų news:nke736$115$2@trimpas.omnitel.net...

Maladiec, kai prireiks kazko dar i telika bus proga persidazyt kambari.
Gal bendrai ir variantas