Tema: Re: Pig?s TV su DTS garso takelio palaikymu i?.. MKV fail??
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2016-06-15 14:11:44
2016-06-15 13:15, bat0nas rašė:
> O ar tas philips atodaro per tinkl? (windows share i? kompiuterio)
>  mkv fail? su dts garsu?

Aš tėvams pirkau LG, ne Philips. Ar atidarinėja nebandžiau, bet mačiau,
kad buvo privaryta ant teliko DTS logo ;)

O dėl DTS tai aš net nežinau kame reikalas. Viena priežastis -
gamintojai iš paskutiniųjų taupo ir neperka DTS licencijos, kita
priežastis - aplamai kažkokie licencijų nesuderinamumai. Pvz. pas
Panasonic kai tik atsirado Firefox OS (opensoursas), taip ir DTS
(proprietary produktas) palaikymas išnyko. Icetom sakė, kad žino
priežastis, bet jų nepaviešino :(