Tema: Re: LTV HD garsas
Autorius: Ramaas
Data: 2016-06-12 15:25:38
Pas mane viskas ok su garsu, veikia ant DD kitam irgi bet prastesnis,
o trečią jai perjungi tyli komentatoriai nors pats triukšmas stadione
girdisi. Gal pas tave laikosi tas trečias garso takelis? priedėliai
turi pultelyje turėt garso nustatymo mygtuką, kur be vargo gali takelį
išsirinkt, ir takelis turi išsisaugot į atmintį imtuvo.

p.s. kaimynė turi teliką su dideliu ekranų pernai pirko, ir žinok pas ja
kabelinė ir ten niekaip neišsisaugo garsas išsirinktas EN nors ir
nurodai RU perjungimą, perjungi į RU girdis rusiškas kol perjungsi
kanalą, perjungiei ir ten nusistato EN, bet pasją ne priedėlis o telikas
su T,C signalų žiūrėjimu.

R.