Tema: Re: Chainiko klausimas
Autorius: pininfarina
Data: 2016-05-20 14:47:37
Kokius 6?! tam OTT, tai kiek ziuri, tiek moki, jokiu menesiniu mokesciu.

"Sniegas"  wrote in message news:nhmopn$r8k$1@trimpas.omnitel.net...

Aš suklydau, čia Androidui, kur linkas. Bet čia tik programa, kuri rodo, o
ne play list, kurį reikia įsikelti. Kad gauti play list turėsi kas mėnesį
mokėti apie 6 eurus.

"Antanas"  parašė naujienų news:nhmnkj$qdt$1@trimpas.omnitel.net...

a.. o dar koki variantai?

On 2016-05-20 12:59, Sniegas wrote:
> [...]
> http://siptv.eu/howto/android/
> Vienkartinis 5.49€ mokestis.
>
> "pininfarina"  wrote in message news:nhmaou$gr1$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Susimoket :)
>
> "Antanas"  wrote in message news:nhm8p8$fig$2@trimpas.omnitel.net...
>
> Sveiki,
>
> Namuos apsigyveno tv su androidu.
> Norisi per interneta nemokamai ziureti hd sporto, muzikos kanalus. ko
> reiktu?
>
> p.s. Sony KD-55X8505C
>
> ---
> Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės

---