Tema: Re: del panasonic su dvb-c ir c-gates
Autorius: Luky
Data: 2009-07-22 12:48:30
Tu ne visai teisus, c-gates nekoduoja skaitmeniniu kanalu visiskai ir net
patys savo svetaineje tai raso ir aiskina, kad uztenka tureti telika su
dvb-c ir to visiskai pakanka, kad matytum visus skaitmeninius kanalus:
"•Skaitmeninio TV imtuvo atskirai pirkti nereikės, jei įsigysite
televizorių, kuriame jau yra integruotas DVB-C imtuvas, vaizdo glaudinimo
tipas MPEG-2." http://www.cgates.lt/lt/pages/stv_kaip

tik beda, kad vieni telikai suranda visus 53 skaitmeninius kanalus, kiti 19,
kiti tik 9...  Uztai ir mano klausimas buvo apie tai, ar panasonicas gerai
draugauja su c-gates..