Tema: Ats.: REQ: LCD Baltos spalvos
Autorius: Saulius G.
Data: 2009-07-19 21:42:20
taip ir aš maniau, kol parduotuvėje man sugebėjo šį rėžimą įjungti tik LG ir Samsung televizoriuose, o kituose kaip „betampė“ – nieko nepavyko. Kas turite full HD LCD TV gali patikrinti ar išeina 4:3 SD TV matyti taip, kad šonuose būtų juodos juostos ir žmonės nesustorinti. Ar yra pas ką neišeina?

"on_duty" <metalinekate@post.skynet.lt> parašė naujienų news:h3v9nu$h7b$1@trimpas.omnitel.net...